Skip to main content

Maandag met de zelfde problemen contact gehad, eerst modem herstart geen verbetering,

vervolgens weer bellen hebben ze op afstand alles veranderd 1 dag wifi jippie nu heb ik de hele avnd al weer last van knipperlicht verbinding: wel/niet wel/niet wifi uit en aangezet werkt ook maar heel even lever de experiabox v10 .

Met de oudere modem bij telfort nooit problemen terwijl ik boven met wifi zit voor mijn werk in een aparte ruimte.

Dus ik ben al kijken voor andere providers want ik ben klaar met de slechte wifi  verbinding van kpn want zelfs met en extender geen verbetering

 

Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @Huibregt! :slight_smile:

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het druk op het forum en reageren op volgorde van binnenkomst op de topics, hierdoor kan ik nu pas op jouw topic reageren.

Wat irritant dat de wifi-verbinding niet goed werkt. :confused: Ik kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt, zeker gezien de Corona-situatie waardoor we veel thuis zijn en een goed werkende wifi-verbinding dan wel erg fijn is!

Heb je de Wifi Manager op onze site al wel eens doorlopen? Deze online tool gaat samen met jou de wifi-verbinding in je woning verbeteren door verschillende instellingen bij langs te gaan. Komt hieruit dat de snelheid van je wifi-verbinding niet hoger te krijgen is dan 20 Mbit/s, dan wordt er een gratis oplossing aangeboden. Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen uit gratis Experia Wifi's of een gratis afspraak met de wifi-monteur. 


Zelfs modem vervangen zodra ik genezen ben van de operatie ga ik proberen om via kastje langs 220 v te proberen.

En anders kpn maar weer bellen.

 


Reageer