Skip to main content

Geachte forum, kpn,

Onlangs een abonnement afgesloten bij kpn.

Snelheid internet is bij ons niet bepaald groot maar het voldoet.

Maar het signaal is niet overal optimaal vandaar dat ik het modem buiten de meterkast heb geplaatst.

Nu is er wifi plus beschikbaar maar niet voor bestaande klanten.

Die moeten betalen.

Kinderachtig.

Als kpn wil blijven concurreren met bv ziggo, stel de wifi pluspunten dan gewoon gratis beschikbaar.

Goede verbinding door het hele huis willen wij allemaal.

Dus kon, ik ben net overgestapt naar kpn, contract voor een jaar maar stuur mij deze verbetering.

Groeten Fr

Die apparatuur kost veel geld, KPN kan die zomaar niet aan iedereen gratis kado doen. Of de abonnementsprijzen zouden een stuk omhoog moeten. Dat wil uiteraard niemand.

Heeft u de wifi manager al geprobeerd?

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Hoi @Rolv ,

Enig idee wie uiteindelijk  hier de rekening van gaat krijgen @Rolv  ?
Of denk je dat de aandeelhouders van KPN dit gaan afrekenen ?
Wel een goed advies @Nick83 
Dit zou de weg kunnen openen naar een betere WIFI


Goedemiddag @Rolv, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De aanbieding die KPN doet op het moment dat je bij ons komt, in de vorm van apparatuur of een korting, kan verschillen. Ik ga er vanuit dat jij, als nieuwe klant, ook een welkomstcadeau hebt ontvangen in een van die vormen. Dat je net naast de WiFi punten grijpt is wel jammer. 

De link die Nick geeft is inderdaad handig om bij te beginnen. Daarnaast hebben we een topic aangemaakt met alles over WiFi! Ook zeker de moeite waard om daar even te kijken en de stappen te doorlopen.


Hallo Suzan,

Dank voor jouw reactie. 

De suggestie zoals voorgesteld heb ik doorlopen.

Bij Ziggo is het mogelijk om een wifi versterker te huren.

Wellicht ook een idee voor kpn?

Verder hoop ik gauw dat ook wij glasvezel krijgen.

Dat zou een enorme verbetering zijn!

Verder alle lof voor kpn.

Gr rolv

 


@Rolv, is er nog iets uitgekomen, nadat je de tool hebt doorlopen? Het verhuren van apparatuur doen we alleen bij de standaard apparaten zoals tv-ontvangers en de Experia Box. Misschien gaat dat in de toekomst nog wel veranderen, maar nu is het in ieder geval nog niet mogelijk. Alles over het KPN netwerk, ook op jouw adres, kan je vinden op de website van KPN Netwerk NL.


Reageer