Skip to main content

Al jaren worstel ik met WiFi in mijn huis. Geïnvesteerd in versterkers en weet ik al wel niet. De oplossing is nu multiroom Wifi en die krijgen nieuwe klanten cadeau! Kortom ik moet dus eerst overstappen op een andere provider om later weer terugkeren om ook in aanmerking te komen voor deze actie..

Dit is natuurlijk vreemd en zou graag KPN willen vragen om een betere regeling voor extra WiFipunten dan nu wordt aangeboden voor bestaande klanten. Als ik nu overstap nar Ziggo krijg ik namelijk drie wifipunten gratis en dat is super aantrekkelijk, omdat ik een jarenlange ergernis dan opgelost heb.

Kortom het vriendelijke verzoek voor een betere aanbieding voor bestaande klanten.

Hartelijk groet,

Aart-Pieter

 

 

 

Hallo @Hetnet verwijderen , bestaande klanten kunnen de wifipunten kopen voor €149 i.p.v. € 199, €50 voordeel voor bestaande klanten.

Er is ook een set Experia wifi's te koop voor €98.

Als KPN iedereen maar kadootjes gaat geven, wordt het een sigaar uit eigen doos, want dan gaan de aboprijzen omhoog en ik heb geen zin om aan jouw ‘gratis’ wifipunten mee te betalen.

Nieuwe klanten betalen die wifipunten eigenlijk ook zelf, want als nieuwe klant kun je kiezen tussen 6 maanden korting op je abo óf die wifipunten, niet beide tegelijk dus.

 


Dat is onzin, ik ben al 13 jaar klant,  heb nooit aan acties meegedaan.

 

En nu kan er niks geregeld worden.

 

Dan gaan we toch naar de concurrent...


Wat had u geregeld willen zien?


Dat ik overal in huis goede wifi heb, 

Dmv wifi punten. 

 

Een nieuwe klant waarschijnlijk wel,  maar een klant die al 13 jaar klant is moet ze kopen.

 

 


Nee hoor de beste Wi-Fi versterkers krijgt u bij slecht Wi-Fi gratis!! Deze moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox. Of dacht u dat u slecht Wi-Fi draadloos goed kan maken? U kunt ze krijgen via de wifimanager


Reageer