Skip to main content
Beantwoord

WiFi punten resetten

  • July 12, 2020
  • 2 reacties
  • 136 keer bekeken

Hallo ik wil mijn wifi resetten de 2 zwarte  kasten wat ik ook doe ik kan niet inloggen . 

En op de andere heb ik geen internet dus kan ook niet inloggen aldaar 

Wat moet ik doen al vele malen gereset

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Kluspunt030. Wat vervelend dat je niet meer kunt inloggen. Hieronder lees je hoe je de Experia Wifi kan resetten.

  1. Zorg dat de kabels goed zijn aangesloten.
  2. Dit doe je door de resetknop op de achterkant in te drukken totdat je 3 rode en 1 blauw lampje ziet.
  3. De Experia WiFi gaat opnieuw koppelen met je Experia Box. Dit duurt een paar minuten.

Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het gelukt is. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Kluspunt030. Wat vervelend dat je niet meer kunt inloggen. Hieronder lees je hoe je de Experia Wifi kan resetten.

  1. Zorg dat de kabels goed zijn aangesloten.
  2. Dit doe je door de resetknop op de achterkant in te drukken totdat je 3 rode en 1 blauw lampje ziet.
  3. De Experia WiFi gaat opnieuw koppelen met je Experia Box. Dit duurt een paar minuten.

Laat je mij weten of het gelukt is?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Kluspunt030. Wat vervelend dat je niet meer kunt inloggen. Hieronder lees je hoe je de Experia Wifi kan resetten.

  1. Zorg dat de kabels goed zijn aangesloten.
  2. Dit doe je door de resetknop op de achterkant in te drukken totdat je 3 rode en 1 blauw lampje ziet.
  3. De Experia WiFi gaat opnieuw koppelen met je Experia Box. Dit duurt een paar minuten.

Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het gelukt is. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!