Skip to main content

Ik haak ook maar even in op dit onderwerp, hoewel ik eigenlijk er niet van hou om op fora te reageren. Al is het maar om te laten weten dat dit wel degelijk beangrijk gevonden wordt door klanten.  Zou dit inmiddels moeten werken? Ik ben vorig jaar april overgestapt op KPN, dus direct KPN klant. Ik heb al heel wat uurtjes erin gestoken om uit te vogelen hoe dit werkt. Nooit bedacht dat het misschien een algemene bug is waardoor het niet aan mij ligt dat het niet werkt. Best irritant! 

Ik heb geen idee waar ik kan vinden huidige firmware Version is. Maar graag verneem ik of dit inmiddels zou moeten werken of dat er nog steeds een algemeen probleem is.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Paulien333 Welkom op het forum. 

Gebruik je naast de Experiabox toevallig ook wifi versterkers? De wifi scheduler werkt namelijk sowieso niet op de versterkers

Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik het graag en ga ik zoeken naar een andere reden!


Klopt, ik heb ook een wifi versterker. Is het dan zowiezo niet mogelijk? En als ik de wifi versterker uit zou doen, doen zou de scheduler wel moeten werken?


De WiFi versterker heeft een eigen scheduler:

Inloggen op http://192.168.2.150 of http://192.168.2.151.


Dat klinkt heel hoopvol :)

Alleen als ik wil inloggen via de links die je geeft, krijg ik website niet bereikbaar. Als ik het IP adres doe wat ik zie staan in mijn app, dan kan ik wel inloggen. Alleen het Web-wachtwoord van de wifiverersterker doet het niet. Ook mijn ‘nieuwe’ webwachtwoord die bij het modem hoort, werkt niet. 


Inmiddels heel vaak geprobeerd in te loggen. De tijd die ik moet wachten tussen 2 pogingen is al aardig opgelopen :sweat_smile:  Maar ik weet zeker dat ik het goede webwachtwoord van onder het kastje gebruik. Ik heb de wifi versterker gereset, maar het resultaat blijft hetzelfde. 

Iemand hier nog een goede tip voor?


Inmiddels heel vaak geprobeerd in te loggen. De tijd die ik moet wachten tussen 2 pogingen is al aardig opgelopen :sweat_smile:  Maar ik weet zeker dat ik het goede webwachtwoord van onder het kastje gebruik. Ik heb de wifi versterker gereset, maar het resultaat blijft hetzelfde. 

Iemand hier nog een goede tip voor?

U ziet dit inlog formulier?

Welke app gebruikt u? De KPN Home app?


Ja, die zie ik. Ik gebruik de KPN ‘Thuis’ app. Maar via die app kan ik niet inloggen op de wifi versterker, alleen op m’n modem. Ik kom op die inlog pagina (van het plaatje) als ik het IP adres van de wifi versterker (zoals ik die in de app zie staan) intoets in de webbrouwser. Maar dan werkt het webwachtewoord dat onder op de wifiversterker staat niet.  


Toen u de thuis app ging gebruiken, toe heeft u een beheerderswachtwoord in moeten voeren of aan moeten maken. Weet u dat wachtwoord nog? Kunt u die eens proberen?


Nee, dat kan ik me  niet  herinneren.  En ik kan ook niks vinden in de administratie. De monteur  heeft alles ingesteld.  En had het resetten dan niet moeten helpen? Voor het modem heb ik kortgeleden ook het originele ww  gebruikt,  dat ik op het modem vond. 


Ok, oeps, blijkbaar toch wel :blush:

Heel veel dank voor je hulp!


Ik heb de wifi scheduler voor de wifi versterkers ook gevonden. Ik heb hier een schema ingesteld zodat de wifi ‘s nachts uit zou moeten gaan, maar de wifi blijft gewoon actief. Doe ik wat fout, of werkt deze functionaliteit niet?


Ik heb de wifi scheduler voor de wifi versterkers ook gevonden. Ik heb hier een schema ingesteld zodat de wifi ‘s nachts uit zou moeten gaan, maar de wifi blijft gewoon actief. Doe ik wat fout, of werkt deze functionaliteit niet?

Welke Experiabox heeft u?


Ik heb EB V10