Skip to main content

Goedemorgen,

Op het forum ben ik een hoop topics tegengekomen van klanten die een WiFi versterker mogen ontvangen omdat hun WiFi signaal thuis erg slecht is. Als ik het goed heb begrepen rolt deze oplossing uit de WiFi manager van KPN.

Nu heb ik de laatste weken met regelmaat in de huiskamer (mega) traag internet. De speedtest geeft 0.6Mbit aan. De service van KPN verwijst telkens naar de WiFi Manager. Deze heeft echter nog geen enkele keer gewerkt (foutpagina met “De Wifi Manager doet het even niet”).

Ik zou graag een oplossing willen voor het WiFi-probleem zonder doorverwezen te worden naar een niet werkende WiFi Manager.

Hoi @Alex1234, welkom op het forum!
De Wifimanager is hier eigenlijk wel de beste oplossing voor maar deze heeft er inderdaad even uit gelegen. Zou je het nog eens willen proberen? Sinds eergistermiddag moet hij weer werken!


Hoi Thomas,

Bedankt voor de reactie. De Wifimanager was inderdaad weer gerepareerd, en ik heb 'm een keer laten draaien. Op mijn werkplek geeft de tester 3Mbit aan wat een triest resultaat is. Ik mocht van de manager daarom twee versterkers op laten sturen. Volgende week komen deze binnen, en hopelijk werkt alles daarna weer goed!