Skip to main content

Wifi signaal past zich steeds aan en onbekende bestelling onderweg

• March 9, 2025
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik vind dit allemaal te gek voor woorden. Omdat ik vandaag heb opgemerkt dat mijn wifi signaal steeds aanpast (slecht en goed ontvangst) ben ik gaan googlen of er onlangs een update heeft plaatsgevonden. En ja hoor 17 dagen geleden. 
Na een modem test krijg ik vervolgens te zien:

Je bestelling is onderweg

Uit onze gegevens blijkt dat er al een bestelling naar je onderweg is.

Welke bestelling is dit? 
KPN mag met beter communiceren met klanten, vooral als ze grote updates gaan uitvoeren!

mvg

EA

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je kunnen vertellen welke combinatie van apparatuur je in huis hebt van KPN? Doorgaans ontvang je ook bericht over dergelijke updates maar je kan ze ook altijd hier vinden op de KPN Community.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 11, 2025

Remco,

Ik heb een Experia Box 10.

Heden ochtend hetzelfde probleem als gisteren. Omstreeks 6:00 am zag ik de mededeling “modem staat uit” in MijnKPN app. En iets later dat er een “tijdschema” actief was voor Wifi netwerk. 
Om 8:01 am zag ik opeens de modem signaal op volle sterkte om mijn telefoon. De genoemde “tijdschema” heb ik voorzover ik me kan herinneren nooit ingesteld (Laatste wifi update!).
Ik vermoed nu dat dit de oorzaak was dat mijn wifi gisteren en vandaag steeds verdween. Ter controle zal ik de tijdschema tijdelijk uitzetten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 11, 2025

PS

En ik heb de update zelf niet niet ontvangen (SMS of mail).

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd dat dit dan zomaar actief gezet is. Werkt de Wifi nu weer naar wens?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 15, 2025

WiFi werkt probleemloos zolang tijd schema is gedeactiveerd.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank voor de terugkoppeling ​@ESArn! Ik zal jouw feedback doorgeven.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2025

Voor de goede orde, dit probleem treed alleen op als er wifi verbinding wordt gemaakt tijdens het moment dat de schema is ingesteld om geen verbinding toe te staan. 
Als de schema is gedeactiveerd dat werkt alles goed.

groet

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Bedankt voor de toelichting ​@ESArn, dat is enorm waardevol voor ons! Ik koppel jouw feedback terug.