Skip to main content
Vraag

Wifi-signaal valt regelmatig weg, terwijl alle lampjes op groen staan

• May 26, 2026
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Ik heb nu al een tijdje dat het wifi signaal regelmatig wegvalt, terwijl alle lampjes op groen staan zeg maar. En in 1 ruimte heb ik nu helemaal geen wifi meer, terwijl er een sterk signaal is. Zowel PC als printer hebben geen verbinding. Ik weet er weinig van. Heb de router gereset, wifi manager op los gelaten, niets werkt. Gek wordt ik er van. Op de 1e etage en zolder hangt een wifi versterker.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Mr. Brown, een wegvallende verbinding is altijd vervelend natuurlijk! Wat valt er op dat moment precies weg, hoe merk je dat? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding of gebeurt er iets anders?

Heb je ook apparaten met een kabel aangesloten? Ik ben benieuwd of die het op hetzelfde moment nog wel doen, of dat die ook wegvallen.

Als het alleen de wifi verbinding is kan je de tips in dit artikel in de Kennisbank proberen: 

Als dat geen verbetering geeft, kan ja dan meer vertellen over wat er precies gebeurt? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je via onze site een terugbelafspraak maken.