Skip to main content

Hallo.

onze wifi Is niet zo sterk van KPN wat kan ik het beste doen om de Wifi buiten in de serre beter te krijgen .? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

De oorzaak kan van alles zijn. Denk aan de grote van het huis, de plek van de router en ga zo maar door. Wat zegt de wifi manager?

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

 

Zelf heb ik flink geïnvesteerd in een mesh systeem dat draadloos mijn bereik heeft vergroot. Geen spijt van gehad. Verder kan je in sommige gevallen simpel wel draad trekken of achter de plint verstoppen en op die manier je bereik met een acces point vergroten. Dat hoeft niet zoveel te kosten.


Oké dank voor de informatie. Gr.

 


Als we nog kunnen helpen, dan horen wij het graag.


Hi @GeertGeert1, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @Jeroen Ruiter al het advies heeft gegeven om de Wifi Manager te doorlopen. De Wifi Manager analyseert en verbetert de wifi. Allereerst zal hij een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren. Heb je de Wifi Manager ook doorlopen en heeft hij het probleem verholpen? We horen het graag van je!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer