Skip to main content

De Wi-Fi op zolder blijft slecht ondanks het gebruik van de wifituner. Kpn prijst met Wi-Fi  overlal maar dat zie ik niet terug.

En wat was de uitkomst van de wifi manager?


eerste geen verbinding. Als ik me meer naar beneden verplaatst dan moet de routes instellingen  veranderd worden. Ook daarna blijft de verbinding boven slecht tot niet aanwezig

 


Doe de wifimanager nog een keer maar neem er dan de tijd voor. Op het punt waar je wifi het slechtst is wacht je een poosje. Neem gerust een kop koffie mee. Wedden dat ie dan als uitkomst geeft dat je 2 experia wifi's krijgt?! Overigens moeten die wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. Laat even weten hoe het afloopt.


Kan wel de tijd nemen maar krijg een foutmelding dat er geen verbinding is :rolling_eyes:

Bekabeld aansluiten zal helaas niet gaan.


Dat is vreemd dat ie het niet doet. Ik heb die tip donderdag nog aan iemand gegeven en die kreeg inderdaad de experia wifi's als uitkomst. Maarja als bekabeld niet lukt dan zal je moeten investeren in draadloze Wi-Fi punten. Met alleen een modem ga je het in 2020 niet meer redden. Of je nou provider a of b neemt. Er is gewoon heel veel wifi in de lucht.


Goedenavond Eddie en welkom op ons Forum 🙂 In principe moet de WI-Fi manager ook met een oplossing komen voor het feit dat je op zoldergeen tot nauwelijks Wi-Fi hebt. Wanneer je de KPN Wi-Fi manager doorloopt, zou deze vroeg of laat met als oplossing de gratis versterkers (KPN Experia Wi-Fi) moeten komen. Echter geef je aan dat bekabeld aansluiten sowieso geen optie is en dat maakt het wel lastiger. Zoals Joep1965 al aangeeft, kun je de KPN Experia Wi-Fi alleen bekabeld aansluiten. Nu bieden we tegenwoordig ook Super Wi-Fi aan en dit is wel een draadloos systeem. Hier zijn wel kosten aan verbonden maar gezien je situatie waarin bekabeld aansluiten niet tot de mogelijkheden behoort, zou je dit nog kunnen overwegen. Voor meer en verdere informatie kun je de volgende link openen: https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm. Mocht jij nog aanvullende vragen hebben, spreek ons dan vooral aan! 


Reageer