Skip to main content

heb Wi-Fi verbetering toegepast! had 24 mbits/s en ben et alleen maar op achteruit gegaan! contact gehad met iemand van KPN maar dat wad een regelrechte aanfluiting! komt er op neer dat als jeĀ  Wi-Fi verbetering gaat toepassen dat het dan uiteindelijk beroerder kan worden en wat zegt Kpn dan...Wi-Fi versterkers aanschaffen.! Nee ik wil weer terug naar 24Ā mbits/s...ā€¦

Was getekend een enorm trouwe abonnee vanaf het eerste uur!!Ā 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @Jojaro. Van harte welkom hier en goed dat je dit meldt. Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat voor problemen je precies ervaart met WiFi. Is de verbinding traag, valt de verbinding weg of is het bereik onvoldoende? In veel situaties kunnen WiFi-versterkers uitkomst bieden. In eerste instantie wil ik je vragen om het topic metĀ oplossingen voor trage en wegvallende WiFiĀ goed door te lezen en de tips die worden gegeven te proberen. Als je daarna geen verbetering merkt, kun je dan aangeven waar je precies tegenaan loopt, welke apparaten er zijn aangesloten op je Experia Box, wat je hebt geprobeerd en wat er uit de WiFi Manager naar voren kwam?Ā 

Vul ook alvastĀ je profielĀ aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


Hallo @Jojaro. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere route) is opgelost. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer