Skip to main content

heel vervelend, ik had 140 mb op bg en 1e etage en 3 mb op zolder. Na wifi manager test zijn instellingen gewijzigd en speedtest <40 mb op bg en 1e etage en nu 8 mb op zolder. Met 200 mb abt behoorlijk zwak. Ook via stopcontact bedraad op computer kom ik maar op 18 mb. Hoe reset ik modem weer naar vorige instellingen, want die waren zo beroerd nog niet als het nieuwe. 

Is dit reden voor wanprestatie. Lees dat ivm Corona monteurs niet komen: vrijwel alle andere leveranciers komen wel gewoon aan de deur. KPN lijkt de duurzaamste en ook van A merk bewust af te glijden naar C merk…...moet alleen de prijs nog naar 20% 

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

Hoi @Andre Plat, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder, is het nog gelukt een goede verbinding te krijgen?
Allereerst kun je je experiabox terug zetten naar fabrieksinstellingen met het reset knopje achterop, deze houd je ongeveer 10 seconden ingedrukt waarna alles teruggezet wordt naar de standaardinstellingen.
Ook wil ik je adviseren de wifimanager  nog eens vaker te doorlopen. Hoe vaker je hem doorloopt hoe beter je wifi in je hele huis moet worden. Als de wifimanager het zelf niet kan oplossen biedt hij ook nog een aantal alternatieve oplossingen aan!
We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen.

Begrijp ik het goed dat je bekabelde computer met de draadloze verbindingssets aangesloten zit? Daarvoor wil het vaak helpen deze stappen te doorlopen!


Hoi @Andre Plat, ik heb niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt de stappen te doorlopen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!