Skip to main content
Beantwoord

Wifi-standaard 1EEE 802.11ax in combinatie met een Experiabox V10

  • April 5, 2020
  • 4 reacties
  • 203 keer bekeken

De Acer-laptop Concept 3 heeft als wifi-standaard 1EEE 802.11ax. Werkt dat met een Experiabox V10?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door peter-keetfm

De v10 heeft geen wifi ax wel ac

En ondersteunt geen wifi ax (wifi 6)

Jou laptop kan gewoon verbinding maken met de experiabox v10

Jou laptop

Wifi standaarden

Wireless A, Wireless AC, Wireless AX, Wireless B, Wireless G, Wireless N

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

peter-keetfm
Wijsgeer

De v10 heeft geen wifi ax wel ac

En ondersteunt geen wifi ax (wifi 6)

Jou laptop kan gewoon verbinding maken met de experiabox v10

Jou laptop

Wifi standaarden

Wireless A, Wireless AC, Wireless AX, Wireless B, Wireless G, Wireless N

 

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Cees2000, welkom op het forum!

Ik zie dat @peter-keetfm je al uit heeft gelegd dat onze Experia Box géén Wifi6 (ax) gebruikt maar dat je er wel prima mee kunt verbinden :relaxed: Of en wanneer onze apparatuur deze nieuwe wifi standaard ook gaat gebruiken, daar is nog niks over bekend. Maar jouw laptop zal er in ieder geval alvast klaar voor zijn als het zo ver is! :smiley:

Heb je verder nog vragen? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 8, 2020

Dank voor de uitleg.

 

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Top dat het verder duidelijk is, dan sluit ik hierbij het topic :relaxed: