Skip to main content

Hallo

ik heb al paar dagen WiFi Storing

kan iemand mij helpen

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

WiFi werkt niet


Hallo @Lukas eksen Knap vervelend natuurlijk! Heb je ondertussen al een oplossing gevonden of kun je nog enige hulp gebruiken? Je geeft aan dat het om wifi gaat: als je het test met een bekabelde verbinding, heb je dan ook problemen of werkt alles dan wel goed? Zou je, als het specifiek om wifi gaat, de tips en adviezen op deze pagina eens willen doornemen en de wifi manager kunnen doorlopen? 


Hallo @Lukas eksen Heb je inmiddels de wifi manager kunnen draaien? Ik ben benieuwd naar de resultaten! 


Hallo Bart

Wifi is nog niet goed

maar waarom kan niet gelijk met iemand van kpn in contact komen dan kan ik gelijk vertellen wat problemen zijn. 

alvast bedankt

 


Ha @Lukas eksen Jammer! Heb je alles uitgeprobeerd wat in mijn vorige bericht schreef? 

We hebben verschillende manieren waarop je met ons in contact kunt komen. Als je direct en 1 op 1-contact wilt kun je bellen of chatten via de site. Hier op het KPN Forum werkt het net even anders: hier post je openbaar je vraag en zul je al snel reacties krijgen van leden van de community,klanten en geïnteresseerde gebruikers, die met je mee willen denken over een oplossing. Er zijn ook medewerkers van KPN, zoals ik, actief en wij zorgen dat informatie goed te vinden en gesprekken goed verlopen. Uiteraard helpen we je graag, als de situatie daarom vraagt. Maar we kunnen dus niet direct reageren en we werken zoveel mogelijk in het openbaar, zo dat iedereen iets aan de informatie heeft. 

Ik help je dus graag: als je uitlegt wat er precies speelt en wat je zoal gedaan hebt om het op te lossen komen we wellicht wat verder! 


Reageer