Skip to main content
Ik heb wifi, wifi 5 ghz en gast wifi, deze gebtuik ik alle 3 best handig ook met kids, maar kan ik deze ook apart instellen met een tijd...bv dat gast uitgaat na 20.30 en 5 ghz na 22.00 en dat de hoofd acount aanblijft? Of kan ik dat alleen aan en uit zetten door inte loggen?leek me handig ivm de kids....
Ik heb wifi, wifi 5 ghz en gast wifi, deze gebtuik ik alle 3 best handig ook met kids, maar kan ik deze ook apart instellen met een tijd...bv dat gast uitgaat na 20.30 en 5 ghz na 22.00 en dat de hoofd acount aanblijft? Of kan ik dat alleen aan en uit zetten door inte loggen?leek me handig ivm de kids....

Hallo @Mirjam1989 ,

Als je een Experia v10-modem hebt kun je in de ECO-instellingen de wifi geprogrammeerd aan- en uitzetten, alleen niet per onderdeel zoals jij dat wilt.

Heb je een ander type modem, dan kan dat misschien ook, maar dat weet ik verder niet.
Goedemorgen @Mirjam1989, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!



Helaas is het niet mogelijk, zoals Jan aangeeft, om per apparaat in te stellen wanneer het uitgeschakeld wordt via ECO. De instelling zal dan voor alle ingestelde WiFi accounts gelden. Ik heb nog wel even voor je gezocht op het Forum, naar een soortgelijke vraag. Mocht je interesse hebben, in dit topic wordt er een extra router aangeraden en ook een link gegeven naar hoe je die dan precies kan aansluiten. Is niet heel lastig, maar kost je wel een extra router en wat extra moeite. Maar dat is dus een optie!



Heb je hier nog meer vragen over, dan hoor ik het graag 😉
@Mirjam1989 , ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je jouw antwoord hebt gevonden 😃

Reageer