Skip to main content
Beantwoord

Wifi uitgevallen na stroomstoring

  • December 18, 2019
  • 3 reacties
  • 226 keer bekeken

Vandaag is in ons appartementencomplex voor een groot gedeelte de stroom tijdelijk uitgevallen. Die storing is gelukkig snel verholpen. Echter, sindsdien werkt mijn wifi niet meer. Via de website van KPN wordt ik door verwezen naar het telefoonnummer 088-0402, alwaar je geen medewerker te spreken krijgt maar slechts wordt doorverwezen naar de service tool, die niet werkt! Ik krijg alleen de melding om later weer contact op te nemen?!

De verbinding is noodzakelijk voor mijn werk dus ik zoek graag een snelle oplossing. Voor de stroomstoring werkte alles perfect dus waarschijnlijk heeft het een en ander met elkaar te maken? 
 

Kan iemand me helpen?

Beste antwoord door KBBD

Ik heb nu alsnog de klantenservice gesproken en mijn verbinding heeft inderdaad een ‘dreun’ gehad. Ik was het glasvezelkastje vergeten ook te resetten! Alles werkt weer dus case closed

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • December 18, 2019

Hallo @KBBD , je zou je modem eens kunnen resetten c.q. herstarten.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 18, 2019

Ik heb nu alsnog de klantenservice gesproken en mijn verbinding heeft inderdaad een ‘dreun’ gehad. Ik was het glasvezelkastje vergeten ook te resetten! Alles werkt weer dus case closed


  • December 18, 2019

Hallo @KBBD , bedankt voor de update, inderdaad, bij glasvezel óók die kast even resetten.

Â