Skip to main content
ik heb een aantal maanden geleden ook al gepraat over mijn problemen met een modem v10, heb toen een wifi versterker gehad, waarover ik al mijn twijfels had. En daar heb ik gelijk gekregen want er is niets opgelost. Het wifi signaal is ook goed, als het er is.



Resume: ik had een goed werkend modem, maar die hebben we omgeruild omdat er een inbrandvlek op zat, alles werkte naar behoren, ook wifi in huis

we kregen een v10 modem en toen begon de ellende.

Mijn Samsung J3 smartphone communiceerde niet met dit modem en dus gebruikte ik thuis ook data

de samsung van mijn dochter communiceerde wel met het modem.

Het signaal was sterk genoeg maar gewoon niet continu. Het wifi signaal werd en wordt continu onderbroken en je ziet alles overschakelen op KPN fon of data.



We kregen een Wifi versterker maar het probleem blijft. Nu heeft mijn dochter een Iphone en quess what, geen communicatie met het modem.

Ik ben aan het googlen gegaan en heb zelf de kanaalkeuze veranderd, maar ook dit heeft weinig opgeleverd.



Nu heeft er 1 medewerker ergens een keer geopperd dat het oude modem gewoon nog aan staat en dat we dus 2 modems tegelijk hebben werken. Dat zou heel goed kunnen kloppen want we werken ook op de V10 modem gewoon op het oude wachtwoord.





Ik zou nu toch graag een afdoende oplossing willen hebben want of de een of de ander zit met het probleem dat we thuis op de smartphone geen wifi hebben. Dan is er nog een pc bijgekomen die op wifi moet draaien en die functioneert dus niet met dit haperende geval.



Ik heb er geen verstand van, heb de oude modem afgekoppeld en de nieuwe modem destijds aangesloten conform handleiding. Graag jullie assistentie in deze.
Beste @kruikemeijer, welkom! Mijn collega Joran heeft inderdaad in een eerder bericht aangegeven dat de gegevens van het oude modem wellicht overgenomen waren door het nieuwe modem. Hij heeft je ook uitgelegd hoe je dat kunt wijzigen, heb je dat ook gedaan?



Daarnaast gaf je in een ander topic aan, dat het probleem was opgelost. Begrijp ik nu dat dit niet het geval is?



Waar loop je dan nu precies tegenaan? Is dat toch nog het oorspronkelijke probleem? Je zou dan de stappen die Joran aangeeft in het eerdere bericht eens door kunnen lopen. Daarnaast kan je onze wifi tuner ook doorlopen. Wil je me laten weten of deze opties samen een verschil hebben opgeleverd en wat de uitkomst van de wifi tuner is?
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Is er nog iets wat ik voor je kan doen? Je weet me te vinden!
ik heb zojuist de tips van joran opgevolgd, het oude modem is nu gewist. ik ga in de gaten houden of de wifi verbinding nu continu in de lucht blijft.
Goed om te lezen! Mochten we dan toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.