Skip to main content

Vraagje, sinds deze week heb ik glasvezel zeer snel en tot gisteren super blij mee, maar sinds vandaag valt af en toe mijn wifi uit ( nooit eerder wifi problemen gehad). alles nagelopen of alle kabels oké zaten naar het herstarten van de experiabox doet hij het weer 3 keer op moeten starten, wel een dingetje misschien het lijkt of hij weg valt als ik meerdere zoek functies tegelijk doe op meerdere Apple apparaten, misschien heb dit er niks mee te maken maar als ik bv facebook op mijn nieuwe iPad probeer te zetten herkend. Hij mijn password niet terwijl ik op mijn iPhone wel de app kan open onder het zelfde password, misschien dat jullie op afstand kunnen kijken of alles goed staat in mijn experiabox weet niet of alles het zelfde in de box moet staan i.v.m. glasvezel of de box misschien niet meer oké is V10A

Ook wel apart krijg steeds berichten dat ik mijn glasvezel kastje kan aansluiten terwijl hij aangesloten is 

Goedemiddag ​@Henhol. Dat is inderdaad bijzonder. Is het nog beter geworden of blijft de Wifi wegvallen? Concentreren de problemen zich alleen op Wifi of ervaar je ook problemen op diensten zoals tv? De V10A zou met deze verbinding overweg moeten kunnen, maak je misschien ook gebruik van Wifi-versterkers?

Kijk anders ook eens naar dit artikel op onze kennisbank: 

Hey Remco, ik heb geen wifi versterkers, dat is ook niet nodig ondanks dat ik twee verdiepingen heb is de wifi ontvangst uitstekend ondanks dat hij in de meterkast hangt en ook nooit in het verleden problemen mee gehad, 2 dagen verstreken en tot nu geen problemen meer gehad, houden zo denk ik zon….gebruik ITV en 4 Apple apparaten daardoor dacht ik dat de V10A niet de ideale router is ook gezien de nieuwe glazvezel aansluiting ook omdat deze router denk ik zo’n 6 jaar oud is en misschien aan vernieuwing toe is ? 

We ruilen tot de KPN Experia Box V9 actief om ​@Henhol maar de V10A is nog steeds geschikt voor de diensten die je beschrijft. Mocht de problemen aanhouden dan kan je altijd een belafspraak maken. Dan lopen mijn collega's dat samen met je na.

Reageer