Skip to main content
Beantwoord

Wifi valt al 3 á 4 maanden weg

• September 2, 2020
  • 9 reacties
  • 37 keer bekeken

Hi

Ik heb dit probleem al 3 a 4 maanden word er gek van!!!!

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Mario23 en welkom op het forum! Als het hier alleen om de wifi gaat, heb je de Wifi Manager dan al eens geprobeerd? Zo ja, wat was het eindresultaat? Valt de wifi overal in huis weg en op alle apparaten? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 2, 2020

@Mario23 kan je iets meer vertellen over je probleem? Wat gaat er mis? Wat doen de lampjes op het modem? Wat is er allemaal aangesloten aan het modem? Gebruik je draadloze verbindingssets?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 2, 2020

Hi joep

Mijn wifi valt weg en komt weer terug 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 6, 2020

Hoi @Mario23 en welkom op het forum! Als het hier alleen om de wifi gaat, heb je de Wifi Manager dan al eens geprobeerd? Zo ja, wat was het eindresultaat? Valt de wifi overal in huis weg en op alle apparaten? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 10, 2020

Ik heb niets meer vernomen en niets in je profiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat de wifi verbeterd is! Zo niet, laat het gerust weten. 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2020

Hi  Sanne

Ik ga het nu doen mijn profiel

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 11, 2020

Top! Ik mis alleen je postcode nog, wil je die nog invullen? 

heb je de Wifi Manager dan al eens geprobeerd? Zo ja, wat was het eindresultaat? Valt de wifi overal in huis weg en op alle apparaten?

Hier ben ik ook benieuwd naar. 🙂

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 11, 2020

Hi sanne

wifi manager al vaak gebruikt help niet!

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 11, 2020

Hi sanne

wifi manager al vaak gebruikt help niet!

"helpt niet" is niet 1 van de mogelijke uitkomsten van de WiFi manager.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 12, 2020

Top! Ik mis alleen je postcode nog, wil je die nog invullen? 

heb je de Wifi Manager dan al eens geprobeerd? Zo ja, wat was het eindresultaat? Valt de wifi overal in huis weg en op alle apparaten?

Hier ben ik ook benieuwd naar. 🙂

Ik mis de postcode nog, zonder deze kan ik de verbinding niet doormeten. Ook het specifieke eindresultaat en of de wifi overal en op alle apparaten wegvalt wil ik nog graag weten!