Skip to main content

Hi

Ik heb dit probleem al 3 a 4 maanden word er gek van!!!!

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

@Mario23 kan je iets meer vertellen over je probleem? Wat gaat er mis? Wat doen de lampjes op het modem? Wat is er allemaal aangesloten aan het modem? Gebruik je draadloze verbindingssets?


Hi joep

Mijn wifi valt weg en komt weer terug 


Hoi @Mario23 en welkom op het forum! Als het hier alleen om de wifi gaat, heb je de Wifi Manager dan al eens geprobeerd? Zo ja, wat was het eindresultaat? Valt de wifi overal in huis weg en op alle apparaten? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? 


Ik heb niets meer vernomen en niets in je profiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat de wifi verbeterd is! Zo niet, laat het gerust weten. 🙂


Hi  Sanne

 

Ik ga het nu doen mijn profiel


Top! Ik mis alleen je postcode nog, wil je die nog invullen? 

heb je de Wifi Manager dan al eens geprobeerd? Zo ja, wat was het eindresultaat? Valt de wifi overal in huis weg en op alle apparaten?

Hier ben ik ook benieuwd naar. 🙂


Hi sanne

 

wifi manager al vaak gebruikt help niet!


Hi sanne

 

wifi manager al vaak gebruikt help niet!

"helpt niet" is niet 1 van de mogelijke uitkomsten van de WiFi manager.


Top! Ik mis alleen je postcode nog, wil je die nog invullen? 

heb je de Wifi Manager dan al eens geprobeerd? Zo ja, wat was het eindresultaat? Valt de wifi overal in huis weg en op alle apparaten?

Hier ben ik ook benieuwd naar. 🙂

Ik mis de postcode nog, zonder deze kan ik de verbinding niet doormeten. Ook het specifieke eindresultaat en of de wifi overal en op alle apparaten wegvalt wil ik nog graag weten! 


Reageer