Skip to main content
Antwoord

Wifi valt constant weg op mijn telefoon en laptop kan geen verbinding maken

• November 10, 2025
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Telkens als mijn telefoon is verbonden met wifi dan gaat de wifi aan en uit aan en uit zo blijft het elke keer door gaan.

Nu is dit wifi wel beschikbaar op mijn laptop maar kan deze geen verbinding maken met dit netwerk.

Ik heb het kastje van de wifi al een aantal keer uit en aan gezet, maar het probleem blijft optreden 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Lisajvz, we denken hier in onze community graag met je mee!

Het is niet fijn als je wifi wegvalt en niet lekker werkt. Mijn eerste tip zou zijn om onze Wifi Manager eens te doorlopen. Dit is een online servicetool die je helpt om je verbinding te controleren en je wifi optimaal in te stellen!

Kom je er niet uit, vertel je dan meer over welk modem je hebt en of je wifi versterkers gebruikt? Welk kastje heb je al opnieuw opgestart? 

Als je dat makkelijker vindt, kan je ook een belafspraak maken voor hulp hierbij. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

4 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

@Lisajvz welk modem heb je precies 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Lisajvz, we denken hier in onze community graag met je mee!

Het is niet fijn als je wifi wegvalt en niet lekker werkt. Mijn eerste tip zou zijn om onze Wifi Manager eens te doorlopen. Dit is een online servicetool die je helpt om je verbinding te controleren en je wifi optimaal in te stellen!

Kom je er niet uit, vertel je dan meer over welk modem je hebt en of je wifi versterkers gebruikt? Welk kastje heb je al opnieuw opgestart? 

Als je dat makkelijker vindt, kan je ook een belafspraak maken voor hulp hierbij. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 27, 2025

Ik heb de kpn box 12 en 2 ronde zwarte wifi versterkers in huis staan de wifi manager geeft aan dat wifi laag is en doet herstart van het modem maar helpt niet

ik heb alles al een keer opnieuw opgestart 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dan moeten we even verder kijken ​@Lisajvz. Hoe zijn je SuperWifi punten aangesloten op je Box 12? En wat doen de lampjes van je SuperWifi's?

Neem ook dit topic hieronder even door, daar staan een boel tips. Als je er daarmee niet uit komt, laat dan zo precies mogelijk weten wat je geprobeerd hebt en wat daar de uitkomst van was? Zonder die details kunnen we je hier niet goed verder helpen.

Of, zoals al eerder getipt, voor snellere hulp kan je een belafspraak maken.