Skip to main content

Sinds vrijdag krijgen wij geen wifi op onze mobiele telefoons.

Samsung S20 ultra en S9.

Diverse keren de telefoons gereset. Daarnaast de router een aantal keren opgestart en het kastje van glasvezel opgestart. 

Zaterdag ineens even wifi. Zondag, vandaag, weer niets.

Contact met de kpn gehad. Alles nogmaals opnieuw opgestart en op de experiabox v10 de wireless knop opnieuw ingeschakeld. Even een opleving van wifi. 10 minuten later weer geen wifi op de telefoons. Het lampje wan wireless is uit. Hierna diverse keren de wirelessknop ingedrukt. Heelceven brand het lampje en gaat dan weer uit. De telefoon geeft aan dat het netwerk niet kan verifiëren. Naast de exeriabox zijn er door de kpn ruim 1 jaar geleden kleine zwarte versterkers op elke verdieping geplaatst. Dit leverende geen enkel probleem op. Tot vrijdag.

Moet er bij vermelden dat ik woensdag mijn internetsnelheid van 500mb heb opgehoogd naar 1Gb. Kort daarna ontstond dit probleem. Inmiddels is alles weer terug gezet naar de oude situatie. Helaas bestaat het probleem nog steeds.

Graag een oplossing

Hoi @Jop283! Top dat je hier een topic voor aanmaakt en dat je alles zo duidelijk toelicht. Je gebruikt de Experia Wifi lees ik, wat als je deze loskoppelt? Hoe is de wifi dan bij jullie thuis? Mocht het dan wel werken (bij de Experia Box in de buurt), sluit de Experia Wifi dan opnieuw aan volgens deze stappen. Mocht dit niet helpen, dan is een reset van de Experia Wifi de volgende stap. Die doe je door de resetknop op de achterkant van de Experia Wifi in te drukken totdat je drie rode en één blauw lampje ziet. Ik ben benieuwd naar je bevindingen. 

Dat de het wireless lampje op de Experia Box V10 niet brandt klopt overigens, de Experia Wifi nemen de wifi van de Experia Box over. Daardoor gaat de wifi in de Experia Box dus uit. :slight_smile:


Hallo Sanne, 

IWe hebben sinds een paar dagen weer wifi op onze telefoon. Blijven duimen dat het ook zo blijft.

Dank in ieder geval voor het beantwoorden van deze topic.

 


Gelukkig! Mocht daar toch verandering in komen, laat het hier gerust weten. :slight_smile: Graag gedaan! 


Reageer