Skip to main content
Antwoord

Wifi valt elke twee minuten uit

• December 12, 2024
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Goedeavond, 

Sinds vanochtend problemen met de wifi. Hij valt elke paar minuten uit, dan weer aan en weer uit. Had hoop dat het in de avond beter zou zijn maar helaas. 

Wat hebben we gedaan: 

Router en glasvezel kastje gereset (meerdere keren), stekker uit het stopcontact (1x 15 min, 1x 30 min, 1x 2 uur), alle wifi versterkers eruit gehaald en alleen op router/modem, alles opnieuw met elkaar gekoppeld. De KPN website hulp, meermaals, ingezet voor o.a. een reset op afstand. 

Uiteindelijk is het resultaat weer, paar min. Wifi en het is weer weg. 

We hebben ook gezien dat er soms geen lampjes meer aan stonden, soms alleen internet en dan zeg je wifi echt uitvallen en later weer aanspringen. 

Ik heb niet het idee dat wij nu nog iets anders kunnen doen om dit te verhelpen. Wat is er aan de hand? 

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@IljaS, welkom bij onze community. 

Heel goed dat je met ons contact hebt gehad. Als ik het zo lees verwacht ik ook dat de modem flink in de war was als dit na een reset ook gebeurt. Ik verwacht dat het met de nieuwe modem wordt opgelost. 

Een toevoeging voor andere meelezers die ook in contact met ons willen komen: je kunt hier een terugbelafspraak maken (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt om te kijken wat er aan de hand is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 12, 2024

Welk type modem heb je en welk type wifipunten? Zijn de wifipunten met een kabel aangesloten op het modem?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2024

V12 hebben wij. 

Wifipunten staan op dit moment uit door alle problemen met überhaupt 'basis wifi'. 

We hebben normaal superior wifi punten. 

Net WEER een reset gedaan (het priegel in het gaatje resetje) en nog steeds elke paar minuten valt wifi uit. 

• Nieuwkomer
  • December 13, 2024

Ip configuratie mislukt oplossing ook niet door kpn gevonden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 13, 2024

Kpn gesproken, nieuwe modem verstuurd. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 14, 2024

HI ​@IljaS, welkom bij onze community. 

Heel goed dat je met ons contact hebt gehad. Als ik het zo lees verwacht ik ook dat de modem flink in de war was als dit na een reset ook gebeurt. Ik verwacht dat het met de nieuwe modem wordt opgelost. 

Een toevoeging voor andere meelezers die ook in contact met ons willen komen: je kunt hier een terugbelafspraak maken (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt om te kijken wat er aan de hand is.