Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. Bedraad geen probleem maar via WIFI valt het meerdere keren per dag kort uit. Afgelopen weekend was het echt heel vaak, gisteren bijna niet en vandaag ook alweer meerdere keren. Alle opties gevolgd en uitgevoerd, afgelopen zaterdag een nieuwe router gekregen maar dat was het dus ook niet. Het heeft jaren goed gewerkt hier, ik heb niets aan de opstelling veranderd. Opvallend is wel dat twee weken geleden uitval was bij KPN, daarna zijn de problemen begonnen. Thuis werken wordt erg lastig zo en als het niet opgelost wordt dan moet ik overstappen naar Ziggo.

 

Admin edit: je reactie heb ik afgesplitst en een eigen topic voor je aangemaakt.

Welkom op de community @Del Puente, als ik je bericht lees vraag ik me als eerste af of het de Wifi is die wegvalt, of dat het de volledige verbinding is. Is dat ook nagekeken toen het nieuwe modem opgestuurd werd? Bij een verbrekende/wegvallende verbinding is het het beste om ons te bellen (0800-0402), tijdens de verbreking kan er meer gezien worden over de reden van de verbreking, achteraf kunnen we alleen zien dat er een verbreking is geweest, niet meer. 


Dag Jasper, dank voor je antwoord. Ik heb gisterenmiddag weer gebeld naar 0800-0402. Daar is geconstateerd dat ik gisteren meer dan 60x uitval had. Vanavond komt de monteur langs. Het is alleen jammer dat drie andere medewerkers die ik eerder sprak, de uitval niet hebben nagekeken, de dame van gisteren kon het wel constateren. 


60 verbrekingen op een dag is heel erg veel inderdaad! De monteur klinkt als de beste weg in dit geval. Het kan zijn dat de monteur het vanavond niet direct kan oplossen, als de oorzaak bijvoorbeeld ergens onder de grond blijkt te zitten. De monteur zal er dan wel voor zorgen dat de melding wordt doorgezet naar de partij dit dat kan. Het balletje rolt de goede kant op nu.


Reageer