Skip to main content
Antwoord

Wifi valt regelmatig weg. Heb een Box 12

• January 31, 2025
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Mijn Wifi valt wekelijks weg. Ik moet dan alles weer opnieuw opstarten en dan werkt het weer. Via klantenservice kan ik dit probleem niet uitleggen. Ik word steeds naar de tool verwezen. 

HELP. Ik heb glasvezel en een box12 modem. Internet bedraad geen probleem.

Beste antwoord door Maja van KPN

Dat het wifi lampje knippert is normaal, dat houdt in dat er activiteit is. Of zou móéten zijn, want jij ziet 'm knipperen terwijl je juist geen wifi hebt.

Zou je eens willen kijken of de situatie verbetert als je het wifikanaal aanpast, of als je een helemaal nieuwe netwerknaam verzint en daarmee verbindt? Hoe je dit zoet, zie je bij de servicetools voor wifi in dit artikel:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 2, 2025

Welkom op de community ​@Hans UI, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Als de wifi wegvalt, is dat dan op ál je apparaten? En wat zie je qua lampjes op je Box 12, voordat je gaat herstarten? Branden er dan bepaalde lampjes niet, of anders dan normaal?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2025

Wifi lampje knippert en alle apparaten vallen uit.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Dat het wifi lampje knippert is normaal, dat houdt in dat er activiteit is. Of zou móéten zijn, want jij ziet 'm knipperen terwijl je juist geen wifi hebt.

Zou je eens willen kijken of de situatie verbetert als je het wifikanaal aanpast, of als je een helemaal nieuwe netwerknaam verzint en daarmee verbindt? Hoe je dit zoet, zie je bij de servicetools voor wifi in dit artikel:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 17, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!