Skip to main content
Beantwoord

Wifi valt regelmatig weg na update V10 in combinatie met KPN SuperWifi

• January 2, 2026
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Ook bij ons valt de wifi regelmatig weg na de update. De kinderen klagen erover omdat het signaal kort wegvalt tijdens het gamen. Het lampje van de versterker blijft wel groen, maar signaal valt kort weg (< 1 minuut?). En dat gebeurt dus op regelmatige basis.

We hebben de Experia Box v10 en 4 draadloze wifi versterkers (witte).

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@John Elsinga, welkom op onze community!  Waarschijnlijk heeft je V10 net een update gehad en de superwifi punten ook. Met de nieuwe update verandert er het een en ander. Zo staat WIfi weer ingeschakeld op je V10 en moet het eerste superwifi punt dus weer iets verder weg bij je experiabox. Om maar wat te noemen. Op onze website hebben we hier een handig stappenplan voor gemaakt: Je modem heeft een software update gehad | KPN en op onze product updates pagina kun je alles vinden over de laatste updates.

Laat je weten of je eruit komt?

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2026

Hoi ​@John Elsinga, welkom op onze community!  Waarschijnlijk heeft je V10 net een update gehad en de superwifi punten ook. Met de nieuwe update verandert er het een en ander. Zo staat WIfi weer ingeschakeld op je V10 en moet het eerste superwifi punt dus weer iets verder weg bij je experiabox. Om maar wat te noemen. Op onze website hebben we hier een handig stappenplan voor gemaakt: Je modem heeft een software update gehad | KPN en op onze product updates pagina kun je alles vinden over de laatste updates.

Laat je weten of je eruit komt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2026

ik ga ermee aan de slag, dank u wel!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2026

Hallo Thomas

Ik heb alle 4 de super wifi punten opnieuw gereset / geinstalleerd, alleen volgens mijn zoon hapert de wifi boven nog steeds tijdens het gamen. Ik heb 1 superwifipunt met een kabel aan de experia box gekoppeld (en staat ook op de experia box. Is dat okay of moet die superwifi booster ook al verder weg staan van de experia box

Wat zou een volgende stap zijn om te doen?

groet,

John

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Het eerste superwifi punt moet inderdaad wat verder weg van de experiabox, dat kan een hele hoop uitmaken! Staat wifi ook ingeschakeld op je V10?