Al sinds geruime tijd valt de Wifi weg en moet de laptop of tv opnieuw 'laden”. Heel irritant en niet werkzaam. We hebben al bij de KPNshop een wifi versterker gekocht die staat 3 meter bij me vandaan maar nog valt het signaal weg. Ik heb een aantal keer contact gehad met de klantenservice. Ook heb ik al een paar keer via de site mijn router laten updaten. Dat helpt voor een dag. Bieden jullie aub een goede oplossing ik betaal best veel geld voor een goede verbinding maar jullie kunnen dat helaas niet leveren.
Dat klinkt niet best
Dus je suggereer dat ik met een kabel door mijn huis moet gaan werken. Is dat niet heel ouderwets. We hebben al een superwifi versterker aangeschaft. Dan neem ik aan dat het moet werken. Maar die kan ik dus weggooien en de kabel tevoorschijn halen. Ik snap dat je wil dat ik een test uitvoer. Die ik al heb gedaan. Bedankt voor je tip. Nu graag een beter advies.
Nee hoor een kabel is helemaal niet ouderwets maar juist zeer actueel. Zeker met de hoge snelheden van tegenwoordig. Maar goed ik haak af en wens je veel succes.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.