Hallo Reind uit Assen hier, was net eerst bij een ander topic over zelfde vraag en werd verzocht een nieuw topic te maken, dus bij deze. Heb een Experiabox 10, hardware versie 1.00 , softwareversie 1.01.00T04.3Intermediate, bootloader versie 1.0.00, xDSL PHV versie A2pvfbH046w.d27j waar ik al een paar jaar met dezelfde apparaten en instellingen probleemloos kon werken.
Kreeg de laatste tijd regelmatig van mijn gsm de melding geen internet terwijl wifi nog verbonden was. En mij tablet met een ipcam app had regelmatig last van uitvallen wat ik dacht door software misschien kon komen. Na router update en later downgrade jaren geleden (en alleen problemen op 1 gsm) nu weer problemen met wegvallen wifi op 2 gsm's en 2 tablets, en las net een maand geleden zou er weer een update geweest zijn van de router.
Heb via mijnkpn de oplossing proberen te krijgen door de boel te laten testen en opnieuw instellen door KPN, en mijnkpn de hele test laten doorlopen, en een reboot door KPN en wat later nog eens de router poosje uit en weer aan, nog steeds last van wegvallende wifi op meerdere apparaten. Hoop toch niet dat de routerupdate nu weer de oorzaak is want dan zal het nog wel even duren voordat het weer aangepast word ben ik bang. En ook gecheckt of de router op WPA2 stond i.v.m. oudere apparaten, kan 3 zelfs niet eens kiezen.
Hopelijk weet iemand hier de oplossing of ideeën wat ik nog meer kan doen, en heb ik op de goede manier een nieuw topic gemaakt.