Skip to main content
Beantwoord

Wifi valt regelmatig weg sinds glasvezelinstallatie

• August 28, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Steennul65
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Sind er bij mij glas is geïnstalleerd door kpn zijn er problemen met de wifi. Verbinding valt weg en de snelheid gaat van 45 tot 200 Mbps. Ook heb ik dan geen menu op de tv. Alles al gedaan van stekker eruit tot reset en nieuw kanaal maar helaas niks werkt. Vandaag 08000402 gebeld en er werd een breuk gezien. De man zei ik doe nog een test. Verbinding weg en nooit meer iets gehoord. Dat kan toch niet... de klant wordt niet meer gebeld en wat nu.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Steennul65 

Gezien er door de medewerker mogelijk een breuk is gevonden, kun je het beste zelf even de storingsdienst van KPN terugbellen, want dat terugbellen zal niet meer gebeuren ben ik bang.

De storingsdienst van KPN, kun je bereiken via 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

Je wordt dan direct doorverbonden met de storingsdienst van KPN.
Vertel daarbij, dat je al eerder een medewerker hebt gesproken, maar dat tijdens het gesprek de verbinding werd verbroken.
Zeg daar tevens bij dat deze medewerker wel een mogelijke breuk in het glasvezel had gevonden.

Want bij een breuk moet er sowieso een monteur komen, die dit gaat repareren.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Steennul65 

Gezien er door de medewerker mogelijk een breuk is gevonden, kun je het beste zelf even de storingsdienst van KPN terugbellen, want dat terugbellen zal niet meer gebeuren ben ik bang.

De storingsdienst van KPN, kun je bereiken via 0800-0402

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag storing.

Je wordt dan direct doorverbonden met de storingsdienst van KPN.
Vertel daarbij, dat je al eerder een medewerker hebt gesproken, maar dat tijdens het gesprek de verbinding werd verbroken.
Zeg daar tevens bij dat deze medewerker wel een mogelijke breuk in het glasvezel had gevonden.

Want bij een breuk moet er sowieso een monteur komen, die dit gaat repareren.

Steennul65
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • August 28, 2025

Dank voor de bijdrage. Maar....ik wil graag dat het via een moderator wordt opgepakt en opgelost. Althans met zijn bemiddeling. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 28, 2025

Dank voor de bijdrage. Maar....ik wil graag dat het via een moderator wordt opgepakt en opgelost. Althans met zijn bemiddeling. 

Beste ​@Steennul65 dit forum is geen helpdesk van KPN en een moderator kan niet alles regelen.

Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 vijfers IBAN in dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Verder kun je via de MijnKPN-app een storing aangeven die men dan reail-time probeert op te lossen.

• August 28, 2025

Het kan tot en paar dagen duren voordat een moderator aan dit topic toekomt. Je kunt dus écht beter zelf weer bellen. En bel vooral mobiel, waarbij je geen gebruik maakt van Wi-Fi bellen. Als je via de vast lijn belt en de glasvezel gaat weer in storing dan wordt de verbinding via de vast lijn natuurlijk ook verbroken.