Skip to main content

Afgelopen maandag is bij ons het netwerk geoptimaliseerd. Netjes bericht hiervan gehad. Maar sindsdien valt bij mij om de haverklap de wifi weg. Al een paar maal de manager doorlopen maar helaas geen resultaat. Nog meer mensen dit verschijnsel?

Hoi @Johntoorn, dat is natuurlijk knap irritant, een wegvallende verbinding. 

Alleen hoe krijg je dit weer opgelost. Heb je bijvoorbeeld het modem al opnieuw opgestart? Zorgt dat voor verbetering?

Zo niet, kun je de tips voor wegvallende wifi eens doorlopen? Hoe gaat het daarna?


Net contact met klanten service gehad. Hij denkt het probleem te maken heeft met dat ik superwifi en experia wifi versterkers gebruik. Ik moet nu de experia weg halen. Ik heb overigens alle tools die kpn voorstelt meerdere keren doorlopen.


Dat is inderdaad goed om eens te testen. Ik ben benieuwd. 


Het herstel protocol wat de medewerkster mij vertelde nogmaals doorgelopen. Superwifi ook harde reset gegeven en alles werkt nu. Gisteren twee extra superwifipunten erbij gezet om de dekking te herstellen. Alles nog steeds oké. 


Kijk dat klinkt top. Ik ga er van uit dat het zo blijft. Zo niet, dan hoor ik natuurlijk graag weer van je.Â