Skip to main content

Ik heb klacht Experiabox v9 valt steeds wifi uit vervanger door andere router vragen aan KPN

**********W R de Wit

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 


Hoi @wrdewit, kan je ons meer vertellen over wat er precies met de Wifi gebeurt? Je zegt dat het wegvalt, is dat dat het netwerk verdwijnt uit de lijst met beschikbare netwerken, zakt de snelheid in of iets anders? En wat heb je zelf al gedaan, heb je de Wifi Manager die Nick noemt al gedaan bijvoorbeeld? 


Hoi Jasper,

Wifi valt steeds uit Experia Box v9  staat in de meterkast.


Dank je @wrdewit. Zou je de rest van de vragen ook kunnen beantwoorden?Als je de Wifi manager al gedaan hebt kan je ons vertellen wat de uitkomst was, fan kunnen we vanaf daar verder met je meedenken.


Het lijkt er op dat ik hetzelfde probleem heb. Heb de speedtest twee dagen gedaan, krijg als antwoord dat ik maar wifi versterkers van 140+ eur moet aanschaffen. Ik heb inmiddels ook andere sites bekeken en test laten lopen. KPN valt zwaar tegen. Denk dat ik maar overstap. https://www.providercheck.nl/speedtest/result?id=189398

Je zouu verwachten dat KPN voor iemand die al meer dan 20 (!) jaar klant is wat soepeler zou zijn. Maar helaas.