Skip to main content
Beantwoord

wifi valt steeds weg

  • April 10, 2020
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Helaas valt onze wifi steeds weg. Of het is enorm traag. Ook als we dicht bij de router zitten.

Vorige week al via wifi manager een ander kanaal gezocht. Was slechts eventjes beter. Maar nu hebben we meer dat hij wegvalt.

Ik heb een experia box 10. Waar kan dit aan liggen? Wat kan ik doen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @YVKPN en welkom op het forum! Top dat je de Wifi Manager al hebt doorlopen. :smile: Valt de wifi op alle apparaten weg? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 10, 2020

Doe de Wi-Fi.manager nog een keer. Op het punt waar je wifi het slechtst is blijf je minimaal 5 minuten staan. Meestal is de uitkomst dat je 2 experia wifi's krijgt.  Gratis!! Die moeten dan bekabeld aangesloten worden op de experiabox.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2020

Wat bedoel je met: Die moeten dan bekabeld aangesloten worden op de experiabox.

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 10, 2020

Precies zoal het er staat:wink: . Als u door het hele huis goed Wi-Fi wil zult u op iedere etage een wifi versterker moeten zetten. Die moet met een kabel aangesloten worden op de experiabox. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2020

Hoi @YVKPN en welkom op het forum! Top dat je de Wifi Manager al hebt doorlopen. :smile: Valt de wifi op alle apparaten weg? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb geen reactie meer gezien en ook geen gegevens in je profiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat de wifi verbeterd is. Zo niet, laat het gerust weten!Â