Skip to main content

Helaas valt onze wifi steeds weg. Of het is enorm traag. Ook als we dicht bij de router zitten.

Vorige week al via wifi manager een ander kanaal gezocht. Was slechts eventjes beter. Maar nu hebben we meer dat hij wegvalt.

Ik heb een experia box 10. Waar kan dit aan liggen? Wat kan ik doen?

Doe de Wi-Fi.manager nog een keer. Op het punt waar je wifi het slechtst is blijf je minimaal 5 minuten staan. Meestal is de uitkomst dat je 2 experia wifi's krijgt.  Gratis!! Die moeten dan bekabeld aangesloten worden op de experiabox.


Wat bedoel je met: Die moeten dan bekabeld aangesloten worden op de experiabox.

 


Precies zoal het er staat:wink: . Als u door het hele huis goed Wi-Fi wil zult u op iedere etage een wifi versterker moeten zetten. Die moet met een kabel aangesloten worden op de experiabox. 


Hoi @YVKPN en welkom op het forum! Top dat je de Wifi Manager al hebt doorlopen. :smile: Valt de wifi op alle apparaten weg? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Ik heb geen reactie meer gezien en ook geen gegevens in je profiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat de wifi verbeterd is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer