Skip to main content
Beantwoord

Wifi valt steeds weg

  • April 12, 2020
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

WiFi valt steeds weg. We dachten eerst dat het signaal zwak was en hebben daarom Experia WiFi versterkers erbij gezet. 
het probleem is echter niet het zwakke WiFi signaal maar het feit dat WiFi steeds wegvalt. Het ene moment brandt het blauwe lampje van de WiFi versterker, dan opeens valt hij uit. Na ca. een minuut brandt het lampje opeens weer. Erg instabiel. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @6b barent . Vreemd dat het aldoor wegvalt.  Ik begrijp dat het dus op meerdere draadloze apparaten tegelijk gebeurt? 

Mijn eerste advies zou zijn:

Koppel de EW's los en reset de experiabox(paperclip in reset gaatje, tien seconden)

Sluit daarna de EW's weer aan en reset die ook (resetknopje 10 seconden indrukken)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 12, 2020

Heeft u de kpn versterkers? Zoja de zwarte vierkant of witte ronde?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2020

De zwarte vierkante


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 12, 2020

Welke experiabox heeft u? Zijn de versterkers bekabeld aangesloten op de experiabox? Heeft u koper of glasvezel? Welke snelheid haalt u over het algemeen?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 13, 2020

Hoi @6b barent . Vreemd dat het aldoor wegvalt.  Ik begrijp dat het dus op meerdere draadloze apparaten tegelijk gebeurt? 

Mijn eerste advies zou zijn:

Koppel de EW's los en reset de experiabox(paperclip in reset gaatje, tien seconden)

Sluit daarna de EW's weer aan en reset die ook (resetknopje 10 seconden indrukken)


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.