Skip to main content

Sinds een week valt de wifi steeds voor een paar minuten uit. Circa een jaar geleden ook last van gehad. Toen hebben we een nieuwe experia box ontvangen. Nu weer het zelfde probleem. Youtube en Netflix zijn niet te doen. Ik heb de scan al via jullie site gedaan, al gereset, stekker eruit. Geen idee wat ik nog verder kan doen, Maar dit is heel erg irritant. Is er een oplossing?

Zou je eens een screenshot van dat scherm willen plaatsen waar je vast loopt? Ik snap niet helemaal wat de foutmelding is.

Het knipperende Wifilampje is een goed teken, als hij knippert is er verkeer op je Wifi.
Tijdens het doorlopen van de Wifimanager kan het wel zijn dat je Wifi een paar keer wegvalt tijdens het verbeteren.


Sorry voor de late reactie… Inmiddels zijn er 2 monteurs langs geweest. Kunnen het probleem niet vinden. Maar nu super wifi geplaatst en lijkt te zijn opgelost. Na 11 jaar in deze woning geen wifi problemen gehad te hebben. Nu € 150,- lichter maar hopelijk blijft het nu werken. Bedankt voor jullie support.Â