Skip to main content

WiFi valt random steeds weg, zowel op laptops als op telefoons en tablets. De verbinding valt even weg, soms komt hij vanzelf weer terug. Vaker moet ik verbinding verbreken en opnieuw verbinden.

Soms gaat het een dag goed. Maar vandaag valt hij weer om de haverklap weg. Op alle verdiepingen.

We hebben 2 superwifi punten. Die branden bijna altijd oranje, ook als ik er een dichtbij het modem zet. Alleen vlak ernaast brandt hij groen. 

Experiabox 12, al langere tijd actief.

Het blijft tobben. Super lastig omdat we voor werk (en school ook inmiddels) afhankelijk zijn van WiFi.

Databundels van telefoons vliegen er nu ook doorheen omdat telefoons automatisch overschakelen op 5G….

WiFi manager, probleemoplossers ed allemaal doorlopen. Heeft niks opgeleverd.

Vannacht is het modem geupdate, en sindsdien valt Wifi op Iphones en tablets steeds weg. Ellende alom.

 


Het speelt bij ons al langer, maar vandaag is het wel heel vaak….


Hoi @Ingeborgkeimert .  Dat klinkt knap waardeloos en zou écht wel beter moeten kunnen.

Ik doe nu de aanname dat die superwifi's draadloos zijn aangesloten. Klopt dat? Zo ja, heb je ook de mogelijkheid om (al was het maar eentje) bekabeld aan te sluiten?

We hebben een paar hele uitgebreide artikelen over het verbeteren van de wifi:

https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

 

dit is misschien een goed vertrekpunt:

 


Hoi,

Dank voor je reactie. Inmiddels heb ik ook contact gehad met de klantenservice. Ben ik teruggebeld door een expert en staat er vanmiddag een monteur op de stoep. Ik hoop van harte dat daar een oplossing uit komt!

Oh ja, bekabeld hebben we uiteraard geprobeerd, al meerdere malen. Net als allerlei andere opties uit probleemoplossers, artikelen en apps….


Ik hoop dat de monteur dit voor je kan oplossen, @Ingeborgkeimert !


Reageer