Skip to main content
Beantwoord

wifi valt steeds weg na modem resetten tijdelijk opgelost

  • December 23, 2020
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

goeiemiddag kpn.

wij ondervinden enige tijd al problemen met de wifi deze valt vaak weg of is erg traag nou hebben we de experia box v8 al een tijdje staan en wordt ei regelmatig gereset zodat we weer ff goed internet hebben en is hij ook helemaal geel uit geslagen zou het kunnen dat de experia box v8 verouderd is en deze aan vervanging toe is.

mvg lucia

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @lgeritssen, welkom op het forum!
Kun je onze online wifimanager eens doorlopen? Ik ben benieuwd wat daar de uitkomst van is!
De V8 is nog niet per definitie verouderd en wordt ook alleen vervangen als deze aantoonbaar defect is.
Is je bekabelde verbinding wel snel en stabiel?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2020

Hoi @lgeritssen, welkom op het forum!
Kun je onze online wifimanager eens doorlopen? Ik ben benieuwd wat daar de uitkomst van is!
De V8 is nog niet per definitie verouderd en wordt ook alleen vervangen als deze aantoonbaar defect is.
Is je bekabelde verbinding wel snel en stabiel?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!
Â