Skip to main content

Sinds de spanning er even af geweest is dit weekend valt de WiFi regelmatig een minuut weg.  Ik heb alleen laptops en telefoons dus kan de vaste verbinding niet makkelijk checken. Op die momenten is mijnmodem.kpn ook onbereikbaar, en ik heb al een keer gezien dat ik, omdat ik van een vorige episode nog op de pagina zat, ineens niet meer kon wisselen van tab tot een minuut later. Ik merk het ook als ik naast het modem zit en alle extenders uitzet dus de ontvangst zal het niet zijn. 

 

ik heb hem net bij zo’n episode weten te betrappen en het valt me op dat het lampje blauw knippert, wat bij de v10A zou moeten betekenen dat hij verbinding maakt. Minuutje later is het weer goed. Glasvezelmodem knippert vrolijk al die tijd alsof er niets aan de hand is

Apparatuur ook al uit en weer aangezet, helpt niets

ik vraag me af of het modem niet instabiel is en steeds zelf herstart. kan ik ergens de uptime zien of kan het iets anders zijn ?

@De bisschop Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je verbinding zo vaak wegvalt sinds de stroomuitval. 

Heb je sinds de stroom uitgevallen is ook het glasvezelpunt al eens 2 minuten stroomloos gemaakt? 

En heb je naast de Experiabox en je wifi versterker nog andere apparatuur in je netwerk? Bijvoorbeeld een switch of een router?