Hallo allemaal,
Ik moet even mijn frustratie kwijt over mijn nieuwe glasvezel internet + TV abonnement dat ik vandaag probeerde aan te sluiten. Wat een teleurstelling was dat.
Eerst het internet. De aansluiting ging nog redelijk, maar ik krijg met de wifi maar twee streepjes signaal. En boven, op de eerste verdieping, vind ik ons netwerk niet eens terug in de lijst met wifi-netwerken.
Dan het wachtwoord. Ik probeerde het standaard wachtwoord te veranderen, want wie kan er nou werken met een wachtwoord van 12 letters? Maar dat lukte ook al niet. De admin wachtwoord op de achterkan van de modem werkt niet en ook  als ik de QR-code scan, gebeurt er niks. Ik heb natuurlijk al een paar keer mijn modem gereset, maar zonder succes.
Nu over naar de TV box. Die wil ook niet meewerken. Hij blijft hangen op 'Controleren op updates' en geeft dan een foutmelding.
Echt, wat een waardeloze start. En dan denkt KPN dat ik 75 euro ga betalen voor een monteur omdat zij hun zaakjes niet op orde hebben? Ik zou het zelf kunnen oplossen, maar niets werkt zoals het moet.
Kan iemand me helpen of zorgen dat er snel een monteur langskomt om deze rommel aan de praat te krijgen? En dat graag zonder extra kosten.
Bedankt alvast!