Skip to main content

Ik ben niet zo'n klager maar nu ik regelmatig buiten zit valt daar regelmatig mijn wifi uit! Nu ken ik mensen die constant overal over klagen en die dan dat supersnelle internet van jullie krijgen! Als je dus geen klager bent krijg je niets! Ook nieuwe klanten krijgen het gratis! Ik vind dat ik dan ook recht heb op betere Wi-Fi! Ik hoop dat hier een oplossing voor gezocht kan worden en dat ik als ik in de tuin zit of op zolder dat ik dan ook gewoon Wi-Fi heb! Groetjes Dianne Heerkens 

Heeft u de Wifimanager al gedaan? Bij slecht wifi is de uitkomst vaak dat u 2 wifi versterkers krijgt die u dan wel bekabeld aan moet sluiten. Ik heb ze ook en ik  heb in het hele huis en tuin uitstekend wifi. Dus ja het kan maar u moet er wel even wat voor doen. Probeer het maar! Laat even weten hoe het afloopt.


Nee het moet draadloos zijn ... dat kan ook want bij mijn neef hebben ze dat gekregen van KPN 


Alleen nieuwe klanten krijgen die als welkomstkado. KPN niet alle vaste klanten super wifi's geven. Dat is niet te betalen. 2.5 miljoen klanten!!


En dat vind ik niet eerlijk! Trouwe klanten worden nooit beloond! En dat is echt niet alleen bij KPN! Dat is bijna overal zo!


Nou dat is niet helemaal waar. U heeft net een maand gratis de zender film1 gehad. En laten we eerlijk zijn van de supermarkt of de bakker waar u al jaren koopt krijgt u ook niets althans ik krijg nooit wat. Nou ja stukje worst bij de slager misschien.


Laten we niet in een discussie belanden over wel of geen voordelen voor vaste klanten (al geef ik één van de twee personen hierboven gelijk).

Feit is gewoon: 

Als bestaande klant krijg je geen gratis Super Wifi.

Opties zijn: 

1) Zelf Super Wifi aanschaffen (of nog iets beters)

2) Overstappen naar een andere provider die wel extra's geeft (korting, wifipunten etc.)

 

Het is helaas niet anders.Â