Skip to main content

Wij hebben sinds september internet en tv 

In het begin zeer tevreden bijna overal goed wifi. Maar sinds een aantal weken valt onze  wifi steeds weg. Soms voor een paar seconden maar vaak wat langer.

Ook op de slaapkamers is het internet heel slecht lees bijna nooit geen wifi terwijl dat hiervoor altijd wel was. 

Heb modem al gereset en de tools gedaan via de kpn site. Wel komt er telkens uit dat onze wifi lager is dan normaal.

Wat kan dit zijn. Willen graag weer normaal internet

Welk type modem heb je @Myan 


box 12. Heeft de 1e paar maand heel goed gedaan hadden prima internet maar nu sinds enkele weken niet meer. Is ook niets veranderd in de instellingen of plek van de modem

 


Wat flauw zeg dat de wifi ineens zo tegenvalt @Myan 🙁

Heb je alleen een modem voor de wifi of maak je ook gebruik van wifi versterkers? En je hebt de tool gedaan via onze website, wat was daar precies de uitkomst van? Heb je een bepaald advies gekregen?


Wat flauw zeg dat de wifi ineens zo tegenvalt @Myan 🙁

Heb je alleen een modem voor de wifi of maak je ook gebruik van wifi versterkers? En je hebt de tool gedaan via onze website, wat was daar precies de uitkomst van? Heb je een bepaald advies gekregen?

Tool gedaan daarin was de wifi trager als voor die tijd. Nee geen wifi versterkers maar in het begin altijd  goede wifi gehad ook op de slaapkamers.

Het verschilt per dag de ene dag gaat het goed de andere dag kan het weer slecht zijn


Hier exact hetzelfde, na een update van de Box12 is het drama. Wegvallende wifi, bereik boven is slecht een mijn draadloze printer werkt niet meer en is ook niet meer werkend te krijgen. 

Jouw Box12 toevallig ook een update gehad?

Zoek hier maar een, zijn veel mensen die problemen ervaren na de update. 


Hier exact hetzelfde, na een update van de Box12 is het drama. Wegvallende wifi, bereik boven is slecht een mijn draadloze printer werkt niet meer en is ook niet meer werkend te krijgen. 

Jouw Box12 toevallig ook een update gehad?

Zoek hier maar een, zijn veel mensen die problemen ervaren na de update. 

Ja volgens mij wel een update gehad. dus denk echt dat het dan daar mee te maken heeft.

Hoorde zondag op een verjaardag nog meer mensen die problemen hadden met in het internet van kpn


Thanks for sharing this.


Je hebt het over een update @Myan , is dat de update naar de KPN software

Zou je het volgende artikel eens goed willen bekijken? Ik hoor het graag als iets dat hier benoemd wordt dat voor verbetering  zorgt!

 


idd na de software update maar moet zeggen het gaat nu al een aantal dagen dat het weer goed gaat

 


Ah kijk aan, dat klikt toch wel voorzichtig positief!

Laten we hopen dat het zo blijft 😊