Skip to main content

Heb probleem met Wi-Fi elke dag valt die weg en wij hebben al paar keer per dag modem gereset maar dat helpt nie. Dat duurt al drie of vier weken en Wi-Fi werkt niet zo als het moet. Krijgen wij elke keer een melding dat Wi-Fi misschien niet beschikbaar is of dat het verificatie fout is. Wat moeten wij doen??

Hoi @Patrycja! Bedankt voor je bericht en welkom op het forum!  Je wifi hoort natuurlijk gewoon goed te zijn!  Zou je onze online wifimanager eens willen proberen of de KPN thuis app?
Ervaar je dit probleem op meerdere/verschillende apparaten? 
Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kijk graag even met je mee!


Wi-Fimanger en KPN aap heb ik al paar keer geprobeerd en werkt niks. Wij gebruiken Wi-Fi alleen voor telefoons want laptop en pc gaat via kabel.

Mijn zoon heeft iets gedaan dat we Wi-Fi via laptop krijgen want via router valt elke keer weg.


En mijn profil is bijgewerkt 


Volgens mijn gegevens is de wifimanager voor het laatst volledig doorlopen in december. Deze zou wel een oplossing moeten hebben voor wegvallend wifi. Je kunt deze (en de app) ook gewoon doorlopen vanaf je laptop of telefoon. Mocht je er daar niet mee uit komen, zou je ons dan eens willen bellen op 0800-0402? Mijn collega's daar kunnen dan direct even met je meekijken!


Hoi @Patrycja het is al even geleden, is het probleem inmiddels opgelost?


Ja is opgelost 😊

BedanktÂ