Skip to main content

Wifi valt om haverklap weg.

Gedaan volgens website

Gebeld met kpn, wederom zelfde acties. Het werkt even maar ....(even is max. 30 min.) En dan is t weer mis. We willen een structurele oplossing geen lapwerk.

Bundels van onze mobiels lopen leeg omdat we niet door hebben dat we van 4g gebruik mkn.

Welke Experiabox heeft u? Heeft u versterkers? Heeft u glasvezel? 


Hoi @MAJR, welkom op het forum! Geen pretje als de wifi constant wegvalt, dus ik help je hier graag mee. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Nick. Zou je deze kunnen beantwoorden en wil je je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik wat metingen verrichten. 


Welke Experiabox heeft u? Heeft u versterkers? Heeft u glasvezel? 

V9 en geen glasvezel


Hoi @MAJR, welkom op het forum! Geen pretje als de wifi constant wegvalt, dus ik help je hier graag mee. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Nick. Zou je deze kunnen beantwoorden en wil je je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik wat metingen verrichten. 

Aangevuld met de gegevens


Hi! En heb je ook versterkers? Je hebt de Wifimanager dus al gebruikt. Wat kwam daaruit?


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer