Skip to main content
Beantwoord

wifi valt weg

  • March 28, 2020
  • 14 reacties
  • 128 keer bekeken

Dafje56
Deelnemer

Goedendag..WiFi boven is en blijft huilen met de pet op..via kpn 2 expedia versterkers gehad maar nope..op afstand gemeten en ander kanaal..blijft huilen boven..beneden is het prima..zou nog superversteker WiFi van KPN kunnen proberen. Maar daar hebben ze geen aanbieding voor. Ben al jaren vaste klant..en KPN wil óók wel maar twijfel nu toch echt om ziggo te proberen..dit kan zo niét. Míjn contract is afgelopen dus ff nadenken wat ik doe...postcode ***

 

*admin: gegevens aangepast i.v.m privacy

 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik ben blij dat je al jarenlang klant bij ons bent, @Dafje56 . En ik hoop dat je dat ook nog héél lang blijft

Ik heb heb geen aanbieding voor je. Dat is niet echt de rol van het forum. Wij proberen je bij staan met (technisch) advies.  

Met die zwarte kastjes is het, mits correct geplaatst en aangesloten, in bijna alle gevallen mogelijk stabiel draadloos internet te krijgen. Mocht je daar verdere assistentie bij willen, help ik je graag. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Wi-Fi is Wi-Fi of je dat nou bij provider a of b hebt maakt niet uit.  Zijn de experia wifi's bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen ?


Dafje56
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2020

Beneden bekabeld op experia box en boven op draadloze verbinding in stopcontact bekabeld aangesloten..maar díe superversteker van KPN is dat een oplossing?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 28, 2020

Wil je het echt goed hebben?? Trek een kabel naar boven en zet daar een experia wifi neer. Dan heb je tv en Wi-Fi zonder problemen. 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Dafje56 . Welkom op het forum.

Het feit dat het beneden prima is heeft met de kracht van het signaal te maken. Dat weet ik vrij zeker.

De truc is om bedrade versterkers op tactische plekken in je huis neer te zetten. 

De superwifi is vrij krachtig en je kunt overwegen om deze aan te schaffen. Als je het bonnetje goed bewaard kun je ze terugbrengen als het niks voor je is.


Dafje56
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2020

Hoi Erwin heb je dan een mooie aanbieding voor een jaren lange trouwe KPN klant..die loopt te sukkelen met WiFi 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2020

Ik ben blij dat je al jarenlang klant bij ons bent, @Dafje56 . En ik hoop dat je dat ook nog héél lang blijft

Ik heb heb geen aanbieding voor je. Dat is niet echt de rol van het forum. Wij proberen je bij staan met (technisch) advies.  

Met die zwarte kastjes is het, mits correct geplaatst en aangesloten, in bijna alle gevallen mogelijk stabiel draadloos internet te krijgen. Mocht je daar verdere assistentie bij willen, help ik je graag. 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.


Dafje56
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 11, 2020

Nee helaas WiFi blijft drama boven vooral met PlayStation..


Erwin van KPN
Moderator

Jammer. Staat er ook zo'n zwarte versterker in de buurt van de playstation? Want dan zou ik deze bedraad proberen aan te sluiten.


Dafje56
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 14, 2020

Klopt werkt nu goed alleen kom ik nu 1 ethernetpoort tekort?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb je daar zojuist iets voor opgestuurd. Zal eerdaags bezorgd worden.


Dafje56
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 14, 2020

Da's super..wat een service..Nu moet ik namelijk of het een of ander..laat je weten..dank 


Dafje56
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 17, 2020

Ontvangen en werkt goed..hartelijk dank


Erwin van KPN
Moderator

Fijn! Goed om te lezen. Mocht je andere vragen hebben, weet je mij te vinden. :-)