Skip to main content

de wifi valt regelmatig weg. Hierdoor vervelende onderbrekingen in TV programma's maar ook overdag tijdens het werk.
Modem diverse keren al herstart evenals stekker uit modem etc. Storing blijft. Of het toeval is of niet dit is begonnen nadat Telfort overging naar KPN??

Hoi @henkk123, we zijn door drukte niet zo snel met reageren als normaal gesproken onze bedoeling is. Niet fijn dat WiFi en tv kijken niet lekker gaat. Goed dat je dit aangeeft.

Ik lees dat je een Telfort abonnement hebt, of hebt gehad. Telfort gaat in de loop van dit jaar over naar KPN, maar het is voor de Thuis abonnementen nu nog niet zo ver. Het zijn op dit moment nog Telfort abonnementen en zo gauw er meer bekend is over wanneer ze over gaan naar KPN, dan krijg je daarover per e-mail of brief meer informatie. 

Heb je zelf al een overstap naar KPN gemaakt, of heb je nog jouw Telfort abonnement? In het laatste geval kan je contact opnemen met de klantenservice van Telfort, of je bent natuurlijk van harte welkom op het Telfort Forum. Als je zelf al overgestapt bent naar KPN, dan hoor ik het graag en help ik je verder. Ook als je intussen de oplossing gevonden hebt, wat ik natuurlijk hoop, hoor ik het graag :slight_smile: