Skip to main content

Ook ik heb sinds afgelopen maand last van het wegvallen van mijn wifi. Vaste internet is geen probleem..  mijn overige acces-points werken ook niet mee.. heb geprobeerd om via de kpn wifi-manager te zoeken naar een oplossing maar dat maakte de frustratie alleen maar groter..bijna mijn mobiel uit het raam gegooid. Ik wil gewoon iemand aan de lijn waar ik 1 op 1 mee kan sparren.. enkele jaren geleden had ik dit probleem ook al en toen was  een nieuwe modem de enige oplossing!  

Help! Ben bijna door mijn internetbundel heen! 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Ido de jong, balen dat je problemen met jouw wifi verbinding ervaart, Als eerste raad ik je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet.

Kom je er daarmee niet uit, dan zitten onze wifi experts voor je klaar. Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402.


Beste Denise,

ik heb herhaaldelijk de wifi manager geprobeerd. er wordt dan gevraagd met je KNP in te loggen.. als je dat dan vervolgens doet, is er nergens te zien of er dan een actie door KPN wordt uitgevoerd op de achtergrond, ( zandlopertje of iets dergelijks..) maar krijg ik weer een menu overzicht waarbij ik de keus krijg om de wifi manager te gebruiken. vervolgens wordt er weer gevraagd met je KPN in te loggen.. als je dat dan vervolgens doet, is er nergens te zien of er dan een actie door KPN wordt uitgevoerd op de achtergrond, ( zandlopertje of iets dergelijks..) maar krijg ik weer een menu overzicht waarbij ik de keus krijg om de wifi manager te gebruiken. als je dat dan vervolgens doet, is er nergens te zien of er dan een actie door KPN wordt uitgevoerd op de achtergrond, ( zandlopertje of iets dergelijks..) maar krijg ik weer een menu overzicht waarbij ik de keus krijg om de wifi manager te gebruiken. als je dat dan vervolgens doet, is er nergens te zien of er dan een actie door KPN wordt uitgevoerd op de achtergrond, ( zandlopertje of iets dergelijks..) maar krijg ik weer een menu overzicht waarbij ik de keus krijg om de wifi manager te gebruiken. als je dat dan vervolgens doet, is er nergens te zien of er dan een actie door KPN wordt uitgevoerd op de achtergrond, ( zandlopertje of iets dergelijks..) maar krijg ik weer een menu overzicht waarbij ik de keus krijg om de wifi manager te gebruiken…. begrijp je een beetje waar ik tegenaan loop ??

ben dr ondertussen achtergekomen dat de modem IP-adressen door elkaar heeft gehaald, diverse IP adressen dubbel gebruikt en apparaten niet herkent..

maar!!!!!….
ondertussen is op de 1 of andere manier op miraculeuze wijze het probleem als sneeuw voor de zon verdwenen…  en alles werkt weer naar behoren.


:sob: te vroeg gejuicht.

Wifi geeft weer problemen. IP adressen worden niet herkend / opgehaald.. wat een drama.

 


Ik lees ‘overige access points’, wat voor AP's zijn dit? Kan het zijn dat die ook IP-adressen uitgeven en dat dit daardoor conflicten oplevert?


Je loopt een beetje in cirkeltjes, zo te lezen, @Ido de jong. Dit is ons geen bekend probleem. Zou je het nog eens willen proberen via deze link: Wifi Manager. Mocht je weer in een cirkel terecht komen, zou je dan screenshots willen maken en hier plaatsen?

Je geeft ook aan problemen met IP-adressen te hebben. @NHendriks stelt een hele terechte vraag! Als je andere apparaten hebt die ook IP-adressen uitgeven, dan kan dit voor conflicten zorgen in jouw netwerk. Je kunt dit testen door deze apparaten er eens tussenuit te halen.