Skip to main content

Beste allen,

 

Laatste paar weken last gehad van trage of wegvallende wifi. Dit gebeurt vooral in de wat latere uren van de dag. Ik heb de KPN tool geprobeerd om dit op te lossen, maar dit heeft alleen de snelheid verbeterd en niet het probleem met het wegvallen.

Sommige tools kan ik ook niet gebruiken vanwege een '’technisch probleem'’, maar wanneer ik op de link druk om deze op te lossen wordt ik naar een algemene pagina gestuurd over SuperWifi.

Wij hebben een Experia Box v8 en 1 Experia wifi (zo een zwart doosje) die naast de Experia Box is aangesloten (wifi functie overnemen)

Ik heb ook 1 keer gezien dat het lampje van de wireless uitstond na zo een probleem te hebben. 

Wat kunnen we doen om dit op te lossen?

Hoi @Triggerd24 en welkom op het forum! Ik help je hier graag bij. :smile:  Valt de wifi op alle apparaten weg en overal in huis? Op het moment dat dit gebeurt brandt het wireless lampje op de Experia Wifi dus niet meer? Heb je al een andere internetkabel tussen de Experia Wifi en de Experia Box geprobeerd? Ik ben benieuwd of dit helpt. 

Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten. 


Hallo!

De ethernetkabel tussen de Experia Wifi en Experia Box vervangen heeft het probleem verholpen, dankuwel!


Goed om te horen dat je het hebt weten op te lossen, Triggerd :)


Reageer