Skip to main content

Na de aanschaffing van de wifi punten valt elke dag wel een keer de wifi weg. Als ik wifi heb en ik gebruik de wifi manager dan is alles gewoon oke. Voordat ik de punten heb aangeschaft had ik dit probleem niet. Hebben jullie een oplossing? 

Ja, dat is een nieuwe service van KPN. Het voorkomt dat u verslaaft raakt aan internet. Welke heeft u? De Experia WiFi's of de SuperWifi's?


Haha meen je dat nou, ik heb die Expedia V10 box maar ik weet niet zeker wat voor punten ik destijds heb gekocht. Ik heb die witte ronden dingen gekocht. (Super wifi) As we speak vliegt die wifi er weer uit. Zwaar irritant


Ok. De ene SuperWifi is bekabeld is aangesloten als het goed is. Is dat met mee geleverde platte kabel direct op de Experiabox? Hoe is de andere SuperWifi aangesloten? Draadloos? En wifi op de Experiabox staat uit? Het wifi lampje van de Experiabox is dus uit?


Ja de eerste is direct aangesloten op de Xperia box, de andere staat boven en is aangesloten op een wcd. Op dit moment staat het wifi lampje uit. Maar heb ik wel wifi


Hoi @Rickvdm . Welkom op het forum.

Jammer dat het nog tegenvalt. Die witte ronde versterkers zouden een heel goed, stabiel signaal moeten kunnen leveren.

Speelt dit nog steeds?   Zou  je in dat geval alles eens kunnen resetten en daarbij ook alle draadloze verbindingen verwijderen uit je telefoon/tablet etc  en opnieuw opzetten?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.