Skip to main content

Kom op KPN dit moet toch echt beter kunnen. Ben nu al een maand bezig om fatsoenlijk wifi in mijn huis te krijgen. De 2 experiaboxen bedraad aangesloten heeft een kleine week geholpen maar wederom haperende wifi met alle irritatie van dien. 

Het bellen met de servicedienst kan niet omdat code al verlopen is. HELP>

Dat is natuurlijk waardeloos.  Welk type modem heb je? Val het helemaal modem uit? Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur op het modem?



Dag Joep, ik heb modem V10 A.  En vorige week ook al een paar experia wifi versterkers gekregen. Daarmee leek het probleem opgelost. Echter vrijdag ging het al weer mis. Wifi meting van minder dan 20 mb. Alles al geprobeerd, Wifimetingen, herstarten modem etc etc. 

 Mijn vermoeden dat het ligt aan het modem wordt met de dag groter. Maar alle tips zijn welkom.

 


Haalt u bekabeld wel de juiste snelheid? Heeft u ook tv van KPN? Werkt dat goed ?


Zeker bekabeld internet omdat Wifi te instabiel is om vanuit huis te kunnen werken. 

Ook TV van KPN. Werkt veelal goed, heel soms staat beeld even stil. 

 

Inmiddels ook KPN gesproken en na 2 keer resetten, inclusief de Experia Wifi versterkers lijkt het te werken. Gaan afwachten hoe lang dit goed gaat. 


Gebruik je iets van draadloze verbindingsets?


Hoi @Kap32, welkom bij ons op het forum. Zo te zien had je al het een en ander geprobeerd en lijkt het nu goed te gaan. Laat je weten of dat goed blijft gaan? :fingers_crossed:

Als het toch blijft ben ik ook nog benieuwd naar hoe de bekabelde verbinding het doet, wordt die ook minder op de momenten dat de Wifi wegvalt(/wegviel)? En het stilstaan van het tv beeld wat je noemt, was dat ook op hetzelfde moment?


Op een paar kleine haperingen na is de wifi nu in orde. Zie wel het blauwe lampje van de experia wifi versterker regelmatig uitgaan.

De bekabelde verbinding is prima.

Zal af en toe en update geven. 


Dat klinkt goed inderdaad, fijn dat het in orde is! Als het blijft werken hoeft een update niet per se hoor, ik kan me voorstellen dat je andere dingen wilt doen als het goed werkt :slight_smile: