Skip to main content

Ik herken dit volledig.
Elke dag, elk uur valt bij ons de wifiverbinding weg op alle apparaten behalve op de iMac. Ondanks dat geeft wifi vol signaal. Telkens een minuut of tien wachten en de boel doet t weer.
De helpdesk (na vele wachtenden voor mij) is vriendelijk maar weet het niet. Geven elke keer weer een ander advies.
Resetten met een paperclip in een gaatje: werkt niet. 
Versterkers tijdelijk uitschakelen: werkt niet.
Of een dermate technisch advies dat ik afhaak.
Het laatste voorstel was een monteur voor €50,- vragen langs te komen.:(

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Oh wauw een reactie op mijn 3 jaar oude thread.

Wat er in mijn instantie is gebeurd dat een monteur langs is gekomen en die heeft een V10 geplaatst. En sindsdien heb ik geen problemen meer gehad. Dit is niet echt een garantie voor jou, gezien misschien de omstandigheden anders zijn, maar ik wou zeggen dat ik al ~3 jaar lang geen problemen meer gehad heb.


Hoi @Youknowmyname, welkom op het forum! Ik kijk ook graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Ik neem aan dat je de wifimanager al vaker hebt doorlopen, zou je dit nog eens willen doen?
Als het goed is kan ik de resultaten hiervan ook terugzien, dat geeft een completer beeld van de huidige situatie. Vind je het ook goed als ik meekijk hoe alles aangesloten zit op je experiabox?


@Youknowmyname is het inmiddels nog gelukt het probleem met je wifi op te lossen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!


Sorry voor de late reactie. Het is nog steeds drama. 

 


Bedankt voor je terugkoppeling! Wat is bij jou precies de uitkomst van de wifimanager? Vaak wil het helpen deze meerdere keren uit te voeren. 


Het probleem is dat internet/wifi elk uur uitvalt. Na een minuut of tien hebben we weer verbinding. 

 


in zo’n geval zegt Sonos: Sonos kan geen verbinding maken met het product Dat terwijl WiFi 100% aangeeft. 

 


Kun je de Sonos eens een dag(deel) van het stroom laten om te kijken of je wifi dan nog steeds weg valt?


Heb ik al geprobeerd. Effect hetzelfde. De mobiele telefoons en iPad vallen ook uit. Ik heb ook de wifi eitenders er af gehaald. Effect het zelfde. Rare is alleen dat de iMac, op de wifi, niet uitvalt maar de daarop draadloos aangesloten printer weer wel.


Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Welke gegevens?

 


?


Kunnen we niet gewoon bellen. We zitten alleen maar op elkaar te wachten. 

 


Dit heeft geen enkele zin. Ik betaal maandelijks bijna € 60,- voor een slecht werkend WIFI en een slecht werkende helpdesk. 


Bedankt voor je gegevens, via deze route kan een reactie helaas soms even duren. Als je liever direct telefonisch contact hebt kun je ons altijd bellen op 0800-0402
Ik heb de lijn uitgelezen en de verbinding zelf ziet er goed uit. Tot aan de experiabox zie ik geen problemen. Het probleem moet dus echt ergens op je netwerk of in de aangesloten apparaten zitten. Zo op afstand kan ik niet precies zien wat dit is.
De Sonos had je al uitgesloten, de makkelijkste manier om de oorzaak te vinden is door de diverse apparaten stuk voor stuk een paar uur (omdat de verbinding elk uur weg valt) van het stroom te halen tot je de oorzaak hebt gevonden! Zodra je weet waar de oorzaak in zit kunnen we kijken hoe we dat gaan oplossen.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!